Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WIT
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 800 MT Explorer, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting om je overal mee naar toe te nemen.

Standaard voorzien van:
- KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm
- Dubbele balansassen en een 285° krukas
- Ontworpen door Kiska
- Tractiecontrole
- Bi-directionele shifter
- Valbeugels
- Slipperkoppeling
- Middenstandaard
- Handbeschermers
- Verwarmd zadel
- Verwarmde handvatten
- 8-inch Carplay-compatibel scherm
- Carterbescherming
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Uitschakelbare ABS
- Radiale remklauwen met dubbele zuigers
- Volledig instelbare vering
- 4 rijmodi
- Dodehoekradar
- Michelin Anakee banden
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- Automatisch dovende richtingaanwijzers
- USB en 12V-aansluiting.
- Mistlampen
- Telefoneren, muziek beluisteren en navigeren (met de CFMOTO app)
- Uitgebreide boordcomputer met banden spanning weergave
- Rijklaargewicht 231 kg
- Cruise control
- en veel meer…..

De CFMOTO 800MT Explorer brengt je naar het einde van de wereld.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1968 - Dit type startte een wererldwijde produktie-explosie in trail motorfietsen. Voor de verschijning van de DT-1 waren off-road motorfietsen een gestripte vorm van wegmotoren. Ter contrast werd de motor geïntroduceerd met de mededeling dat de machine je brengt "beyond where the roads end." Boordevol technologie speciaal voor off-road rijden, zoals een Ceriani type voorvork en de langste slag in het motorblok van die tijd, Autolube, een valbeugel om het blok, vijf kleppen, brede geblokte crossbanden werd deze motor de grondlegger van de "trail bikes."
© 2000 - 2025 Motoroccasion