Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Twilight Blue
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Alleszins, de CFMOTO 800MT Sport vergezelt je bij al je nieuwe avonturen. De lancering van de 800MT betekent voor CFMOTO opnieuw een historische stap, opnieuw een stap verder dan de tot hiertoe vooral operationele samenwerking tussen CFMOTO en KTM.

De onklopbare standaard uitrusting en de KTM-motortechnologie zijn van topklasse en definiëren ook deze 800MT Sport. Daarbovenop is het ook nog eens een zeer toegankelijke Adventure motor.
Dankzij de lichtgewicht constructie is de 800MT Sport superieur in rijprecisie, gekoppeld aan ergonomie voor uw comfort op de weg.
 

TWEE RIJMODI

Je hebt keuze tussen twee vermogens-curves, “Sport” en “Rain”, die ook kunnen worden gewijzigd tijdens het rijden.

SLIPPERKOPPELING

De CF-SC slipperkoppeling helpt het vermogen beter aan de grond te zetten en verbetert de soepelheid bij het terugschakelen.

CRUISE CONTROL

De 800MT is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt.

ELECTRONICA

De 800MT Sport is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich zich in realtime aanpast aan de omgevingen, en automatisch dovende richtingaanwijzers. Op de standaard valbescherming vind je ook LED mistlichten terug. In het dashboard zitten ook een USB- en een 12V-aansluiting.

VERING

De high-spec KYB vering vooraan is volledige instelbaar (veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping) en heeft 160 mm veerweg. Op de KYB schokbreker met 150 mm veerweg kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen.

REMMEN

Het remsyteem is afkomstig van J.Juan, een dochteronderneming van Brembo. Vooraan zien we een dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen. De achterrem bestaat uit een remschijf van 260mm en een remklauw met dubbele zuiger.

TFT DASHBOARD

Het 7 inch TFT dashboard met Bluetooth-connectiviteit is het grootste in zijn categorie en biedt de mogelijkheid om te telefoneren, muziek te beluisteren of te navigeren (met de CFMOTO app). De uitgebreide info bevat ook een handige weergave van de bandenspanning.
 

MOTOR

De vloeistofgekoelde 799cc paralleltwin van de 800MT Sport levert met een vermogen van 95pk en een koppel van 77Nm prestaties die vergelijkbaar zijn met motoren met een grotere cilinderinhoud. Koppel daar een 19L grote brandstoftank aan en een zithoogte van 825 mm, en je hebt aan de 800MT de ideale partner voor lange-afstandsritten.

BOCHTEN-ABS

Industrieleider Continental zorgt voor een uitgekiend bochten-ABS systeem.

GEWICHT

Het totale gewicht van het hoofd- en subframe is slechts 16 kg, en het rijklaargewicht bedraagt slechts 225 kg.

VELGEN

De 800MT Sport is uitgerust met hoogwaardige MAXXIS tubeless banden met sportieve kwaliteiten op velgmaat 110/80 R19 vooraan en 150/70 R17 achteraan.

En met zijn stijlvolle uiterlijk en uitgebreide basisuitrusting is de 800MT Sport helemaal klaar om u in alle comfort en veiligheid op al uw trajecten te begeleiden.

We geven je graag nog een aantal andere standaard kenmerken mee: 7 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - Mistlichten - Valbescherming - USB-aansluiting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Twee rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

Motortype:Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC
Cilinderinhoud:799
Max vermogen:70 KW - 95 PK / 9000 tpm
Max koppel:77 N.m / 6600 tpm
Boring x slag (mm):88 x 65,7
Compressieverhouding:12.7:1
Koeling:Vloeistof gekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:Elektrisch
Versnellingen:6

Zithoogte (mm):825
Afmetingen (mm):2234 x 853 x 1277
Wielbasis (mm):1531
Grondspeling (mm):190
Min draaicirkel (m):

Max belasting (kg):

Inhoud benzinetank (L)19
Gewicht (kg):225
Garantie:5 jaar
Kleur:Twilight Blue

Voorvering:KYB upside-down-telescopisch, instelbaar
Achtervering:KYB monoshock, instelbaar
Remsysteem:J.Juan dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen / Enkele remschijf 260mm
ABS:Standaard
Velg voorwiel:19" gietwiel
Velg achterwiel:17" gietwiel
Banden:Voor: 110/80 R19 Maxxis / Achter: 150/70 R17 Maxxis

Meerprijs kofferset € 750,00 ipv € 1500,00 (zolang de voorraad strekt)


Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion