Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Nebula white & Zircon black
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor Centrum Roosendaal biedt aan:

De nieuwe CFMOTO 800NK in de kleurstelling NEBULA White.
Vanaf nú in de showroom, en dus uit voorraad leverbaar!
CFMOTO dealer west Brabant.


De CFMOTO 800NK Sport is het vlaggenschip van de NK-lijn: een echte straatvechter met een optimale balans tussen prestaties, comfort en slanke maar krachtige designlijnen. Met zijn van het KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm is de 800NK Sport een vat vol sensaties.

Het design van de 800NK Sport is zowel stoer als modern. Met zijn agressieve lijnen en dynamische uitstraling trekt hij alle aandacht. Ondanks de sportieve uitstraling zorgen de comfortabele zitpositie en ergonomische bedieningselementen voor een ontspannen rijervaring, zelfs tijdens langere ritten.

MOTOR:
De 799cc paralleltwin is voorzien van dubbele balansassen en een 285° krukas, wat een specifiek geluid genereert. De CF-SC slipperkoppeling voorkomt het blokkeren van het achterwiel bij hevig terugschakelen. De luchtfilterkast met geïntegreerde luchtinlaat is onder het zadel geplaatst, met het oog op inlaatefficiëntie en onderhoudsgemak.

VEILIGHEID:
Veiligheid staat voorop bij CFMOTO en de 800NK Sport is dan ook uitgerust met een geavanceerd bochten-ABS van Bosch. De dubbele remschijven van Ø320 mm worden hierbij afgeremd door radiale J.Juan 4-zuiger remklauwen.

VERING:
De hoogstaande KYB-vering vooraan is volledig instelbaar qua veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping. Op de KYB-schokbreker kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen. De veerweg bedraagt zowel voor- als achteraan 130 mm. De vering is sportief afgesteld zonder afbreuk te doen aan comfort.

FRAME:
Het sterke chroom-molybdeen frame is licht maar stijf en zorgt voor een optimale balans tussen veiligheid en stabiliteit. Doordat het motorblok als deel van het frame fungeert is CFMOTO erin geslaagd om het rijklaargewicht tot 186 kg te beperken.

ZITHOOGTE:
Het standaard zadel is 795 mm hoog en naar voren toe wat smaller uitgesneden wat ervoor zorgt dat je met je voeten gemakkelijk aan de grond kan. Er is ook is een optioneel 820 mm hoog zadel beschikbaar.

VELGEN:
De 800NK Sport is uitgerust met hoogwaardige sportieve MAXXIS banden op velgmaat 120/60 R17 vooraan en 180/55 R17 achteraan.

Verkrijgbaar in Nebula White of Zircon Black.

Het gebogen 5 inch TFT-display is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft. De T-box van de 800NK heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding maar via de CFMOTO app ook een eenvoudige navigatie, realtime weergave van de positie en status van het voertuig, Over-The-Air upgrades en beveiliging mogelijk maakt.

RIJMODI:
Dankzij de ride-by-wire kan je op de 800NK beschikken over drie rijmodi (Street, Rain of Sport) met telkens andere vermogens-curves. Deze kunnen gewijzigd worden tijdens het rijden.

VERLICHTING:
De 800NK is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich zich in realtime aanpast aan de omgevingen. Ook beschikt de 800NK over automatisch dovende richtingaanwijzers.

CRUISE CONTROL:
De 800NK is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt. Dankzij de intuïtieve bediening kan jij je rechterpols makkelijk even ontlasten.

Standaard uitrusting van de 800NK: 5 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - USB-aansluiting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Drie rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800NK biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

Vanaf nu op voorraad bij Motor Centrum Roosendaal
0165-559926 of info@mcr.nl 

 
  • Motor Centrum Roosendaal is dé motorzaak van West Brabant.
    Kawasaki service dealer
    CFMOTO DEALER WEST BRABANT & ZEELAND
    Onderhoud en service aan alle merken


    Bij ons kunt u terecht voor een uitgebreid aanbod van zowel nieuwe als gebruikte motoren. We zijn dealer van de merken CF Moto en Kawasaki (service) en verzorgen onderhoud aan alle merken in onze werkplaats.
    Tevens zijn wij gespecialiseerd in Harley-Davidson. Naast de verkoop verzorgen wij ook het onderhoud aan deze motoren.
    Onze werkplaats is uitgerust met de meest moderne diagnoseapparatuur, special tools en de monteurs hebben merkspecifieke opleidingen gevolgd.

     
    Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen.
    Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc.
    Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc.
    Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc.
    Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU
    V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
    Trike: FLHXXX

    Uiteraard is inruil van uw huidige motor mogelijk.

    Gespreide betaling of zakelijk leasen? Check onze website.


    In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
    Kleding van o.a. John Doe, Macna, Evolution
    Helmen van Scorpion, Roof en Arai.
    We zijn dealer van Zodiac en Motor Cycle Storehouse
     
    Diverse CFMOTO demo-motoren, voor proefritten.
    Ook voor motorverhuur en trailerverhuur kunt u bij ons terecht.
     
    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:30
    Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
     
    Tot ziens!
     
    Motor Centrum Roosendaal
    Gastelseweg 145
    4705 AB Roosendaal
    0165-559926
    info@mcr.nl
    www.mcr.nl

    Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
    12 maanden garantie op de aankoop van gebruikte motoren, bij een aankoopbedrag van minimaal 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde en vanaf € 3.000,-
    zes maanden garantie op reparatie en onderhoud.
     

Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Roosendaal
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion