Nieuwsbrief:

CFMOTO  CFORCE 520 L L7 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Rood camo oranje
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
cfmoto - cforce-520-l-l7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De CFORCE 520 is uitgerust met een meest bijgewerkte CFMOTO-motor met middenverplaatsing, een 495cc-motor. Deze motor van 34 pk is een toonaangevende motor met vloeistofgekoelde enkele bovenliggende nokkenas en gevoed door een 40 mm Bosch-gasklephuis. Uitgerust met optionele EPS, keuze uit een enkele of dubbele stoel, een puur CFMOTO-familieontwerp-DNA.

Let op prijs is incl btw excl bpm(kenteken kosten)
  • Quadpower quads en motoren bestaat al 30 jaar
    Officeel dealer van: Voge motoren
    Officeel dealer van: Zontes moteren

    Officeel dealer van: cf-moto atv's en utv's
    Officeel dealer van: Segway atv's en utv's
    Officeel dealer van: Kymco atv's
    Oficeel dealer van: Tgb quad's

    Werkplaats met 3 quads/motor bruggen

    Eenvoudig financieren
    Neem vrijblijvend contact op met Nu Motorrijden onder vermelding quadpower quads en moteren

    Contact gegevens
    Quadpower Quads en motoren
    Industrieweg 6
    4191NV Geldermalsen
    Info@quadpower.nl
    0345-574004
    0657778588
     

Opties en Accessoires:
Stuurbekrachtiging
sper
Lier
Handkappen
lm velgen
2 pers
Trekhaak
Contactdoos
Bagage rekken
Led verlichting 




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
QuadPower Quads en Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion