Nieuwsbrief:

DUCATI  600 SL PANTAH - 1982

Garantie: Ja
44357 Km
.
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Zeer fraaie en complete Ducati Pantah 600 SL.
Origineel nieuw in 1982 geregistreerd in Frankrijk, in 1991 naar Nederland gekomen waar de Pantah ruim 22 jaar in bezit is geweest van de eerste eigenaar.
Nu ondertussen alweer weer ruim 9 jaar in bezit van de huidige eigenaar. Zeer goed lopende en sturende klassieker met de juiste patina. Voorzien van o.a. Brembo upgrade (goldline, rempomp en remklauwen)  Door de jaren heen technisch goed bijgehouden en recentelijk voorzien van nieuwe olie, filter riemen etc.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion