Nieuwsbrief:

DUCATI  748 - 1999

Garantie: Ja
50483 Km
ROOD
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
ducati - 748
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1999

kom maar keuren, het is echt een hele mooie originele niet versleutelde of verbouwde motor. in deze staat kom je ze maar zelden tegen. Geen krassen, geen deuken, geen roest, gewoon echt super netjes. op de foto gezet zoals hij binnen kwam

= Bedrijfsinformatie =

Handelen doen we liever persoonlijk telefonisch of beter nog naast de motor. OPENINGSTIJDEN: Om u de aandacht te kunnen geven en er voor te kunnen zorgen dat u kunt proefrijden werken wij op afspraak. We zijn een klein team dus aanwaaien kan soms een gesloten deur betekenen. tel. 0640871516 tiel@solomoto.nl VOOR BEZOEK IS HET VERSTANDIG OM EVEN VOORAF AAN TE GEVEN. IK WERK ALLEEN EN DAAROM KAN HET VOORVALLEN DAT IK EVEN WEG BEN. zondag enkel op afspraak maandag enkel op afspraak DI: 9:30-12:00 (OP AFSPRAAK) WOE: 9:00-17:30 uur DO: 9:00-17:30 uur VRIJ: 9:00-17:30 uur ZA: 9:00-16:00 uur BUITEN DEZE TIJDEN ZIJN ER UITERAARD OOK MOGELIJKHEDEN MAAR BEL DAAR EVEN VOOR 0640871516




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Solo Moto Tiel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion