Nieuwsbrief:

DUCATI  999 - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
Rood
Vermogen:
91 kW
Teller:
32.076 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
ducati - 999
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze prachtige Ducati 999 staat klaar voor zijn nieuwe eigenaar!

- Onderhoudshistorie aanwezig
- Vorig jaar Desmo beurt gehad, daarna slechts 300km gereden

Inclusief:
- Originele knipperlichten aanwezig
- Monoseat kapje aanwezig (Blank, moet nog gespoten worden)
- Zadelkussen 
 
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (Inclusief BTW, BPM, rijklaarmaakkosten en kentekenleges en garantie zoals vermeld)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorini
Stationsweg 28
Kruiningen
Plan de route
0113-320014
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion