Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL TITANIUM - 2015

Garantie: Ja
19921 Km
.
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Modeljaar: 1993
Koppel: 131 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In nette staat verkerende Ducati Diavel Titanium. nummer 233 van 500 ooit geproduceerd! 
Dit betreft een originele NL dealer geleverde Diavel afkomstig van 2e eigenaar.

Mede door het gebruik van Carbon en titanium kleurstelling een waanzinnige verschijning! 
Met slechts 19.921 KM is de Diavel slechts ingereden en staat dus klaar voor veel plezier!


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2024 Motoroccasion