Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 EVO SP - 2011

38999 Km
WIT
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hypermotard 1100 EVO SP.

De dikke uitvoering van de Hypermotard.

Old school zonder de elektronische hulp zoals ABS en traction control.
En dus echt een beest met heel veel koppel en geweldige remmen.
Maar wel 1 die je zelf moet controleren, feest dus! Als je het aan durft tenminste!

Onderhoudshistory aanwezig.
onderhoudsboekje en gebruikersboekje aanwezig.
Riemen vervangen op 21-7-2023 bij 38dkm.
In juli 2023 ook een koppelingshuis modificatie laten uitvoeren bij Biggelaar waardoor hij veel rustiger rijd.


EVO SP uitvoering.
Ohlins vering achter.
Marzocchie vering voor.
Brembo monoblocks voor.
Lichte wielen.

Termignoni uitlaatsysteem!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion