Nieuwsbrief:

DUCATI  M 1100 EVO - 2012

Garantie: Ja
33000 Km
Zwart
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati monster 1100 evo
Bouwjaar : 2012
Km stand : 32300

Zeer mooie monster!

- SC project uitlaat
- DB killer
- rizoma rem en koppelings hendel
- rizoma koppelingsvloeistof
- rizoma remvloeistof reservoir
- valdoppen
- korte kentekenplaathouder
- LED knipperlichten

- Nieuwe set banden
- Distributie riemen recentelijk vervangen
- Desmo onderhoud recentelijk uitgevoerd

Voor vragen kunt u een bericht sturen of een e-mail

serto-motoren@outlook.com

Serto motoren
Bosschenhoofd
RDW erkend





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Serto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geďntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion