Nieuwsbrief:

DUCATI  M 796 - 2011

Garantie: Ja
52800 Km
Wit rood
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ervaar pure rijbeleving met deze Ducati Monster 796 uit 2011. Met zijn 60 KW vermogen is deze naked bike A2 geschikt en biedt hij een perfecte balans tussen sportiviteit en dagelijkse bruikbaarheid. Of je nu door de stad rijdt of bochten pakt in het buitengebied, deze Monster voelt zich overal thuis.

De motor heeft 52.800 km ervaring op de teller en is daarmee een ingelopen machine die weet wat hij doet. Het lage gewicht van 186 kilo rijklaar draagt bij aan een lichtvoetig stuurgedrag en directe feedback.

Deze Ducati komt met een aantal fijne extra’s. Het digitale display geeft je in één oogopslag alle belangrijke info, terwijl de korte plaathouder en buddy seat cover zorgen voor een strakke, sportieve uitstraling. De subtiele rimstriping maakt het plaatje compleet.

Dankzij het kenmerkende Monster-frame en de bekende Ducati-karakteristiek voel je direct die mechanische beleving waar het bij motorrijden om draait. Je zit rechtop, met genoeg controle om actief te rijden, maar zonder in te leveren op comfort.

Zoek je een motor die net wat anders is dan de rest, en waar elke rit voelt als een klein avontuur? Dan is deze Monster het bekijken waard.

Opties en Accessoires:
Digitaal display, Korte plaathouder, Buddy seat cover, Rimstriping




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion