Nieuwsbrief:

DUCATI  M 800 S I.E. - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Geel
Vermogen:
54 kW
Teller:
24.499 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yellow Monster

Leuke Ducati Monster 800 injectie

Historie bekend

Recent door monteur ( oude eigenaar ) onderhoud gepleegd

O.a. Koppeling * Kettingset * Remmen * Olie * Filters * Kleppen

# Topkuip

# Seat cover

# Remus uitlaten

Staat netjes op zn banden

Dus klaar voor het grote avontuur

Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs. (nu 54 kw)

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Ducati
Bouwjaar: 2003
Cilinderinhoud: 803 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 24.000
Kleur: Geel
Afleverkosten/Garantie : € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
Seat cover , Sportuitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
JdK Motoren
Karreveld 57
Koudekerke
Plan de route
0118-551101
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion