Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 696 - 2008

Garantie: Ja
42750 Km
ZWART
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Geen

De Ducati Monster 696 is een populaire naked bike of roadster die werd geïntroduceerd in 2008 als opvolger van de eerdere Monster 695. Het 2009-model van de Ducati Monster 696 behield grotendeels dezelfde specificaties en ontwerpkenmerken als het oorspronkelijke model uit 2008. Deze motorfiets is bekend om zijn combinatie van prestaties, wendbaarheid en een minimalistische, karakteristieke uitstraling.

Hier zijn enkele kenmerken en specificaties van de Ducati Monster 696 uit 2009:

Motor: De Monster 696 werd aangedreven door een luchtgekoelde, 696 cc L-twin motor (V-twin)
Het was een soepele en krachtige motor die een uitstekende balans bood tussen dagelijkse bruikbaarheid en sportieve prestaties.

Chassis: De motorfiets had een stalen buisframe dat zorgde voor stabiliteit en wendbaarheid. De zithoogte was comfortabel laag en de motorfiets was geschikt voor een breed scala van rijders.

Design: De Monster 696 had het kenmerkende ontwerp van de Monster-serie, met een minimalistische uitstraling, een onbedekt motorblok en een zichtbaar stalen buizenframe. Dit gaf de motorfiets een stoere en tijdloze uitstraling.

Remmen: Het model was uitgerust met Brembo-remmen voor uitstekende remprestaties en controle.

Gewicht: De motorfiets had een relatief laag gewicht, wat bijdroeg aan zijn wendbaarheid en handelbaarheid.

Toegankelijkheid: De Monster 696 was geliefd bij zowel ervaren rijders als beginnende motorrijders vanwege zijn vriendelijke en voorspelbare prestaties.

De Ducati Monster 696 werd geprezen om zijn veelzijdigheid en was geschikt voor zowel stadsritten als bochtenwerk op bochtige wegen. Het was een instapmodel in de Monster-reeks van Ducati, die bekendstaat om zijn eenvoudige en pure rijervaring. Het model bood een goede balans tussen stijl, prestaties en gebruiksgemak, en het is populair gebleven onder motorliefhebbers. Ducati heeft sindsdien verschillende opvolgers en evoluties van de Monster-lijn uitgebracht.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion