Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
WIT
Vermogen:
109 kW
Teller:
39.967 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

Nieuw door ons geleverd en onderhouden.

De Multistrada 1200 S Touring heeft een sportief en modern design met aerodynamische lijnen.

Vergeleken met het standaardmodel is het model Multistrada 1200S uit 2010 aan de voorzijde uitgerust met een volledig instelbare 48 mm upside-down Sachs-telescoopvork en aan de achterzijde met een volledig instelbare Öhlins-schokdemper met elektronische vering van de Ducati Skyhook Suspension, die voor meer bodemvrijheid zorgt.

Deze Ducati wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Tunen" betekent: Letterlijk betekent tunen: in harmonie brengen. Voor een motorblok heeft het als betekenis: correct afstellen, maar er wordt meer mee bedoeld. In het gehoor van menig motoren-thousiast klinken bij het horen van het woord tunen automa­tisch de woorden for speed na. Het een heeft met het ander te maken, al onstaat al snel een waas van magie rond een motor­blok dat getuned is. Tunen is noch geheimzinnig, noch een­voudig. In hoofdzaak betreft het die verrichtingen aan een motorblok die allerlei kleine en grote manco’s opheffen, zoals bijvoorbeeld een slechte passing van onderdelen of een onjuis­te tolerantie tussen bewegende delen. Daarnaast kunnen aan­passingen plaatsvinden zoals het balanceren van de krukas of het flowen van de in- en uitlaatpoorten, het verhogen van de compressieverhouding en het wijzigen van de timing en de lift van de nokkenas, wat beduidend meer snelheid zal opleveren. Die aanpassingen houden wijzigingen in van de standaarduit­voering van een motorblok en zijn dan ook eerder te beschou­wen als opvoeren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion