Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S TOURING - 2013

Garantie: Nee
36500 Km
Grijs
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Multistrada 1200S Touring

Zeer lage kilometerstand, werkelijk in nieuwstaat!!!


Deze Multistrada heeft een unieke kleurstelling, deze zijn in een gelimiteerde uitgave gemaakt voor de hoge heren van Audi.
Zeer compleet uitgevoerd.
* Navigatie
* Kettingsmeer systeem
* Radiateur beschermer
* Hoog verstelbaar scherm
* Middenbok
* 3 Delige kofferset

Bij aflevering krijgt deze motor de oil service en nieuwe distributie riemen.
 
  • Bij Motor-id bent u aan het juiste adres indien u interesse heeft in een jong gebruikte motorfiets
    Omdat het een compact eenmansbedrijf betreft bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en bent u ook altijd welkom om onder het genot van een bakje koffie uw wensen kenbaar te maken. 
    Wij zijn gespecialiseerd in Triumph en Ducati ondehoud.
    Dit onderhoud kunnen wij volgens Triumph en Ducati voorschriften doen door jarenlange opleidingen bij Triumph en Ducati.
    Voor Ducati en Triumph is originele computerapperatuur aanwezig.
    Voor alle andere merken gebruiken we een Texa-computer, hiermee kunnen we snel en betrouwbaar diagnoses stellen, TPS-reset, onderhoudsmeldingen uitvoeren, etc.

    U kunt bij ons terecht voor:

    • Onderhoud voor alle merken en modellen
      Gebruikte motoren
      Alle Japanse motoren
      Amerikaanse motoren
      Schadeherstel
      Banden
      Onderdelen, originele en imitatie-onderdelen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor-id
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion