Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V2 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ROOD
Vermogen:
85 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De nieuwe Ducati Multistrada V2 S is nu te bestellen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo !

De nieuwe Ducati Multistrada V2 S belichaamt de essentie van rijplezier, volledig opnieuw ontworpen rond de nieuwe twin-motor. Het nieuwe ontwerp van de Multistrada V2 is gericht op het maximaliseren van thermisch comfort en aerodynamische prestaties voor de perfecte balans tussen sportiviteit en functionaliteit. De iconische "snavel" is opnieuw ontworpen en is compacter, integreert harmonieus met de voorkant en zorgt voor een slanker uiterlijk. Compactere en agressievere lichten zijn geïnspireerd op de Multistrada V4 en Panigale, terwijl de dagrijverlichting en nieuwe koplamp ervoor zorgen dat de Multistrada V2 direct herkenbaar is.

Naast alle nieuwe motoren heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 occasions op voorraad. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd, informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden.Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!

Naast de Ducati Multistrada V2 S leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Hippo
Molenveld 7
Hippolytushoef
Plan de route
0227-591639
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion