Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
.
Vermogen:
114 kW
Teller:
6.350 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Koppel: 104 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
EU verantwoordelijke: Ducati North Europe B.V. Maanweg 174 2516 AB Den Haag, NL 070-3017399 www.ducati.com/nl info@ducati.com
Motor: 4-takt

Geintereseerd?
0181-413466

Of Whatsapp ons op 
06 10094717

www.elevateautomotive.nl
 
Ducati Panigale V2 | 2022 | 6.350 km | Italiaanse Racing Passie 
De Ducati Panigale V2 is pure Italiaanse emotie verpakt in high-tech racetechniek. Deze 2022-uitvoering met slechts 6.350 kilometer is in absolute topstaat – een perfecte combinatie van design, prestaties en karakter.
Onder de kuip ligt de iconische 955cc Superquadro L-Twin met 155 pk, rechtstreeks afgeleid van Ducati’s WorldSBK-ervaring. Elke draai aan het gas brengt je dat kenmerkende Ducati-geluid en een gevoel van controle dat alleen een Italiaanse superbike kan geven.
De Panigale V2 is ontworpen om je het gevoel te geven van het circuit – maar dan op straat. Met Brembo M4-remmen, elektronische rijhulpen, quickshifter up/down, cornering ABS, rijmodi en een hoogwaardig monocoque-frame biedt deze motor topprestaties met vertrouwen en finesse.


Specificaties:


- Bouwjaar: 2022
- Kilometerstand: 6.350 km
- Vermogen: 155 pk (114 kW)
- Cilinderinhoud: 955cc L-Twin
- Kleur: Zwart Wrap ( origineel Wit)
- Transmissie: 6-versnellingen met quickshifter
- Gewicht: 200 kg rijklaar

Bijzonderheden:


- Pure Italiaanse superbike met racing-DNA
- Onmiskenbare Ducati-sound en uitstraling
- Licht, wendbaar en ongelooflijk precies in elke bocht
- Klaar voor de echte liefhebber die passie en prestaties zoekt
-


? Vraagprijs: €14,750
Prijs op Nederlands kenteken €16,250
 

Beleef de emotie van Ducati – niet zomaar een motor, maar een ervaring.
Serieuze liefhebbers zijn welkom voor bezichtiging of proefrit op afspraak.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Elevate Concepts
Einsteinweg 11 N
Hellevoetsluis
Plan de route
0618613311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion