Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
.
Vermogen:
114 kW
Teller:
6.701 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983

Technische informatie
Koppel: 104 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Afmetingen (LxB): 209 x 76 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Productveiligheid
EU verantwoordelijke: Ducati North Europe B.V. Maanweg 174 2516 AB Den Haag, NL 070-3017399 www.ducati.com/nl info@ducati.com

Overige informatie
Motor: 4-takt

In Zeer nette staat verkerende en van éérste eigenaar afkomstige Ducati Panigale V2 van 2023. Deze Panigale is door ons geleverd en onderhouden en heeft slechts 6701 KM gereden.
De Panigale is voorzien van een  Evotech korte kentekenplaathouder, Evotech radiatorbescherming, Evotech Quadlock telefoonhouder, Progrip handvaten en Ducati tankpad.

Het 955cc Superquadro V-Twin motorblok is goed voor 155 italiaanse PK's en staat in combinatie met een Quickshifter garant voor veel rijplezier.
Standaard heeft is de Panigale al uitgerust met onder andere, (bochten) Abs, Tractioncontrole, Wheeliecontrole, Slide controle en een Quickshifter.

Bij levering wordt deze Ducati voorzien van een afleverbeurt en garantie.

Kortom, een rasechte Ducati V-twin superbike die klaar staat voor vele plezierige kilometers!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff, Willem Besaris of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion