| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Ducati Scrambler Cafe Racer
Origineel nederlands geleverd
Bouwjaar 2018
Km Stand: 2070
Krachtige 2 Cilinder 800CC (54KW)
Motor in nieuwstaat
2 Sleutels + Ducati map / Boekjes aanwezig
Mono Seat (Kan er af gehaald worden)
End Bar spiegels
All - in prijs geen afleverkosten
6 Maanden garantie
Inruil / Financiering / bezorging mogelijk
Contact gegevens:
Huijgen Motoren & Scooters
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | L-Twin, Desmodromisch distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
| Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
| Cilinder inhoud | 803 cc |
| Comp. verhouding | 11:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Electronische injectie, 50mm Gasklephuis |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 75 pk / 55 kW bij 8,250 tpm |
| Max. koppel | 68 Nm bij 5,750 tpm |
| Koppeling | APTC Natte multiplaatkoppeling, mechanisch bediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 13,5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Stalen Trellis buizenframe |
| Vering voor | Upside Down Kayaba 41 mm vork |
| Vering achter | Kayaba achtervering met volledig instelbare veervoorspanning |
| Remmen voor | 330 mm semi-zwevende remschijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauw, 4-zuigers, radiale pomp met verstelbare hendel, met Bosch ABS standaard |
| Remmen achter | 245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch ABS als standaarduitrusting |
| Voorband | Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17 |
| Achterband | Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17 |
| Wielbasis | 1,436 mm |
| Lengte | 2,107 mm |
| Breedte | 810 mm |
| Hoogte | 1,066 mm |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | 172 kg |
| Leverbare kleuren | Black Coffee |
| Beschrijving | |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 |
Huijgen Motoren |
|
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
|
 |
033-2999800
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken