Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Ducati Scrambler Cafe Racer
Origineel nederlands geleverd
Bouwjaar 2018
Km Stand: 2070
Krachtige 2 Cilinder 800CC (54KW)
Motor in nieuwstaat
2 Sleutels + Ducati map / Boekjes aanwezig
Mono Seat (Kan er af gehaald worden)
End Bar spiegels
All - in prijs geen afleverkosten
6 Maanden garantie
Inruil / Financiering / bezorging mogelijk
Contact gegevens:
Huijgen Motoren & Scooters
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L-Twin, Desmodromisch distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 803 cc |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 50mm Gasklephuis |
Ontsteking | |
Vermogen | 75 pk / 55 kW bij 8,250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 5,750 tpm |
Koppeling | APTC Natte multiplaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Upside Down Kayaba 41 mm vork |
Vering achter | Kayaba achtervering met volledig instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | 330 mm semi-zwevende remschijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauw, 4-zuigers, radiale pomp met verstelbare hendel, met Bosch ABS standaard |
Remmen achter | 245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,436 mm |
Lengte | 2,107 mm |
Breedte | 810 mm |
Hoogte | 1,066 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 172 kg |
Leverbare kleuren | Black Coffee |
Beschrijving | |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 | Spakenburg, Utrecht |
 | 033-2999800 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken