Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CLASSIC - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
63 kW
Teller:
18.232 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Oost
De Bleek 20
Enter
Plan de route
0548-512655
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion