Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER 848 - 2012

Garantie: Ja
13675 Km
Zwart
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uniek! De enige Ducati Streetfighter 848 van Nederland met zo veel extra's. Voor echte Ducati kenners en liefhebbers! Met Ducati Performance carbon onderdelen t.w.v 3000 euro en Termignoni uitlaatsysteem van 3500 euro. En dan hebben we het nog niet eens gehad over alle Rizoma en CNC Racing onderdelen zoals stuur, hendels, reservoirs, koppelingscilinder etc...

Laatste Desmo beurt met riemen, bougies, fitlers en vloeistoffen t.w.v 1500 euro gehad bij 13.086 km in 2023. Altijd onderhouden bij Ducati Luxemburg

Wordt geleverd met alle Ducati boekjes en sleutels. 

Staat rijklaar in de showroom. Nederlandse kentekenplaat is onderweg...
  • Poortvliet Motoren is een RDW erkend bedrijf. Wij kunnen motoren vrijwaren en tenaamstellen. 

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Inruil van uw huidige auto, motor of boot behoort tot de mogelijkheden,

    Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per e-mail of via marktplaats contact opnemen.

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.

    Graag tot ziens,
    Poortvliet Motoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J. Poortvliet Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion