Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V2 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 93 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Vanaf nu bestelbaar! De nieuwe Streetfighter V2S MY 2025 

De nieuwe Streetfighter V2S MY 2025 is een sportieve naked met een uniek karakter. Hij komt niet tekort aan de wensen van rijders die op zoek zijn naar een motorfiets die het DNA van de sportieve Panigale V2S kan combineren met zowel de houding als de stijl van de bewonderde Streetfighter. Het resultaat is een intuïtief en gemakkelijk te besturen motorfiets, met de juiste dosis vermogen om pittige prestaties en maximaal rijplezier te garanderen.

The Ultimate V2S Fighter Formula
Ducati heeft de Fight Formula toegepast op de lichtste Panigale aller tijden om de lichtste Streetfighter ooit te creëren: een naked die net zo opwindend is op de weg als dat hij high-performance is op het circuit. De formule is simpel: een 890 cc motorblok, Panigale V2 chassis, 175 kg gewicht, een hoog, breed stuur en geen kuip die als filter fungeert tussen de rijder en de rijervaring.

De motor is goedgekeurd voor twee personen. De S-versie wordt verkocht in een eenpersoonsconfiguratie en de standaardversie in een tweepersoonsconfiguratie. Passagierszadel en passagiersdekselsets die niet zijn inbegrepen in de originele configuratie zijn verkrijgbaar als Ducati Performance accessoires.

Voor vragen omtrent levering of een proefrit bel of mail ons!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion