Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ROOD
Vermogen:
157 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Garantie: Fabrieksgarantie

Nieuwe 2025 Ducati Streetfighter V4 – The Fight Formula. De nieuwste evolutie van Ducati’s brute naked bike is hier! Met verbeterde elektronica, scherpere styling en nóg meer rijplezier. Het is 208 pk pure adrenaline met geüpdatete aerodynamica en een TFT-dashboard. Motor is voorzien van geavanceerde rijhulpsystemen voor de ultieme controle. Deze motor Nieuw, direct leverbaar.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion