Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10867
BTW voertuig (bedrijven kunnen nog belasting terugvorderen)
De Ducati Supersport S uit 2023 met slechts 150 kilometer op de teller is een stijlvolle sportmotor met een uitstekende mix van prestaties en comfort. Met zijn 937 cc V-twin motor en geavanceerde elektronica biedt deze motorfiets een krachtige rijervaring.
Deze Ducati Supersport S is praktisch nieuw en verkeert in uitstekende staat. Met zijn comfortabele zithouding en geavanceerde technologie, waaronder Ducati Quick Shift en Traction Control, biedt deze motorfiets een optimale controle en veiligheid op de weg. Het strakke design met de kenmerkende rode accenten maakt deze motorfiets een echte eyecatcher.
Als je op zoek bent naar een sportmotor met een uitstekende mix van prestaties en comfort, dan is deze Ducati Supersport S uit 2022 een geweldige keuze.
Wij Tanken al onze afleveringen met lang houdbare milieuvriendelijke Ecomaxx brandstof
24 maanden garantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94|67,5 |
Cilinder inhoud | 937 |
Comp. verhouding | 12,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm gasklephuizen, Volledig Ride-by-Wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|81|9,000 |
Max. koppel | 93|6,500 |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellisframe, bevestigd aan cilinderkop |
Vering voor | Volledig verstelbare 48 mm USD Ohlins vork met TiN behandeling |
Vering achter | Progressieve koppeling met volledig verstelbare Ohlins Monoshock. Aluminium enkelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 Semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen, 4- zuiger radiale pomp met ABS |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2- zuiger remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,478 |
Lengte | 2.070 |
Breedte | 750 |
Hoogte | 1.150 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 184 |
Leverbare kleuren | Arctic White Silk met Ducati Red frame en glanzend zwarte velgen,,Ducati Red met Ducati Red frame en glanzend zwarte velgen |
Beschrijving | De Ducati SuperSport S tilt de uitrusting naar een ander niveau: nog meer sport, nog meer design en nog meer technologie om de sportiefste kant van de SuperSport te accentueren. Standaard: Ducati Quick Shift up/down, seatcover, 48 mm Öhlins vork met TiN coating en een single-shock met geïntegreerde gastank, beide volledig verstelbaar. |
Een klein stukje Italië in ons eigen Brabant.
Laat in onze showroom het pure gevoel uit Borgo Panigale tot je door dringen. Beleef de passie, de historie en de liefde voor techniek en design zoals hij bedoeld is door de ontwerpers en technici uit Bologna.
Voel, zie en ervaar de complete modelreeks van Ducati met (kan het anders???) een Italiaanse espresso, of bekijk in de koffiehoek de verrichtingen van mede Ducatisten via internet of satelliet op een groot tv scherm.
Beleef Ducati bij Moto Puro!
| Nuenen, Noord-Brabant |
| 040-2839653 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken