 |
| Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
| Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
| Cilinder inhoud | 937 cc |
| Comp. verhouding | 12,6:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm gasklephuizen, Volledig Ride-by-Wire |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 113 pk / 83,1 kW bij 9,000 tpm |
| Max. koppel | 96,7 Nm bij 6,500 tpm |
| Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch, self servo, slipper over-run |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 16 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Stalen Trellisframe, bevestigd aan cilinderkop |
| Vering voor | Volledig verstelbare 48 mm USD Ohlins vork met TiN behandeling |
| Vering achter | Progressieve koppeling met volledig verstelbare Ohlins Monoshock. Aluminium enkelzijdige achterbrug |
| Remmen voor | 2 x 320 Semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen, 4- zuiger radiale pomp met ABS |
| Remmen achter | 245 mm schijf, 2- zuiger remklauw, Bosch ABS |
| Voorband | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
| Achterband | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
| Wielbasis | 1,478 mm |
| Lengte | 183 mm |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 810 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Star White Silk, Ducati Red |
| Beschrijving | |