Nieuwsbrief:

ENERGICA  ESSEESSE9+ - 2022

Garantie: Nee
15000 Km
RIVIERA GREEN
energica - esseesse9-
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2016

Technische informatie
Koppel: 207 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 420 km
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu: 22 kWh
Afmetingen (LxB): 216 x 85 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Staat
Aantal sleutels: 2

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis

Accu laden: 1-fase, 3 kW (63,5 km/u)
Accu snelladen: CCS (Combined Charging System), 24 kW (400 km/u)

Energica Brabant is de offici?le dealer voor Energica in de regio Noord-Brabant.

Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergavefouten. Neem bij de twijfel over de juistheid van een advertentie altijd contact op met een verkoopadviseur van PGZ B.V.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, Gespoten bellypan, handvatverwarming, Instructieboekjes aanwezig, Kofferset (gespoten), Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Energica Brabant
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion