Nieuwsbrief:

ENERGICA  EVA - 2019

Garantie: Ja
Nieuw
Metal Black
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Energica EsseEsse9,
De eerste "old-school" elektrische motorfiets.

Liefhebbers van Italië zullen deze naam meteen herkennen als de Via Emilia, de hoofdweg dwars door de Motor Valley. Maar dat is bij lange na niet de enige gedachte achter deze motor. “We namen wat materialen betreft, het dappere besluit om alles in het zicht te houden”, aldus Energica's designer Paolo Lemmi, met de typische dramatiek die zo eigen is aan de Italiaanse volksaard. “Het structurele gefreesde aluminium en zelfs het gebogen, genagelde en geanodiseerde aluminium plaatmateriaal: niets wordt aan het zicht onttrokken! Zo combineren we vorm en functie perfect.” Dat geldt ook voor het kloppend hart.

Beïnvloed door de 1e eerste motorfietsen, Eva EsseEsse9 en Eva EsseEsse9 Special is er een klassiek zacht aanvoelend zadel geplaatst met een volledig LED koplamp met DRL: Een ovale lamp en een precisie gefreesde aluminium kroon. 

We hebben gezorgd voor de ideale symbiose tussen enerzijds de mobiliteit van de toekomst en anderzijds de Italiaanse traditie. De bandenkeuze is geïnspireerd op de onregelmatige stenen en keien langs deze route, aldus Paolo Lemmi, Designer Energica.

Dankzij de EsseEsse9 is op Eicma het technische hart van de Energica modellen voor het eerst zichtbaar, het gesloten en oplaadbare accupakket.

Normaal zorgt een gesloten systeem voor geen of weinig afvoer van opgebouwde warmte. Energica heeft een gepatenteerde accu systeem.

Batterijen in een gesloten ruimte zijn gevoelig voor oververhitting, wat de levensduur aanzienlijk kan verkorten. Energica heeft het pakket ontworpen om dit juist te voorkomen. In het zichtbare pakket is een aluminium plaat geïntrigeerd met diverse luchtkanalen die zorgen voor de aanvoer van koude en afvoer van warme lucht.

Verkrijgbaar in Metal Black

PRESTATIES

Max 200 km/h

Actieradius tot 200 km

Instelbare Rijmodi;

  • Eco
  • Urban
  • Rain
  • Sport

Parkeer Assisistente;

  • achteruit (max 2.4 km/h)
  • vooruit (max 2.4 km/h)
MOTOR

Permanent Magneet AC (PMAC)

Koppel van 180 Nm

80 Kw (ca 109 Pk)

BATTERIJ

11.7 kWh Lithium

Minimaal nog 80 % capaciteit over na 1200 laadcycli.

 Laadtijd:

  • 20 - 30 Mode 4 (Snelladen)
  • ca 2 uur van 20 tot 80 %
  • 3,5 uur van 0 tot 99% SOC

Laadmogelijkheden

  • Thuis (Schuko)
  • Publiek laadpunt
  • Snellader
SPECIFICATIES
Zithoogte795 mm
Wielbasis1465 mm
Lengte2140 mm
Hoogte1220 mm
Breedte870 mm
  • Alle motorfietsen worden minimaal zijn standaard voorzien van een thuislaadkabel.

    Alle motorfietsen die geladen kunnen worden aan een laadpaal worden met een laadkabel en gratis laadpas geleverd.

    Elke motor wordt door ons nagezien voordat deze afgeleverd wordt. Prijzen zijn incl. de kosten voor het te naamstellen.

    Voor vragen zijn wij bereikbaar via info@electricmotorcycles.nl of +318564016222

    Wist u dat wij ook diverse elektrische motoren verhuren? Kijk daarvoor op onze website. www.electricmotorcycles.nl

    Electric Motorcycles.

    De locatie voor uw nieuwe en gebruikte elektrische motorfiets!

    We spreken Nederlands, Engels en Duits.

    Sie können uns auch in Deutsch contactieren.

    You can adress us in English as wel.


Opties en Accessoires:
ABS, CCS Snelladen, Cruisecontrol, Mia / Kia Mogelijk, Stalen / RVS leidingen, Traction Control, USB / Telefoonlader




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Electric Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2007 - De G 650-serie uit 2007 was na de HP2-serie de tweede keer dat BMW motorfietsen maakte die puur als pleziervoertuig bedoeld waren. De serie bestond uit een supermotard (de Xmoto), een enduro (de Xchallenge) en een allroad (de Xcountry). Uiteraard waren deze veel lichtere modellen meer dan de HP2-serie gericht op jonge, beginnende motorrijders.
© 2000 - 2019 Motoroccasion