Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 450 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit/Rood
fantic - xef-450
fantic - xef-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Fantic Xef 450 Enduro 2024

Meest complete Enduro 450 4t van dit moment voor slechts €10990 rijklaar incl kenteken en BPM!

OP BASIS VAN DE BEKENDE YAMAHA WR-F 450! 

Japanse kwaliteit met een Nederlands kenteken!


 

De 450 Fantic is een motor met serieus power aan boord!

Dit vermogen word vertaald in meters en niet in een cross kanon waarmee niet te rijden is op offroad werk!

Enkele reacties na een het rijden met de Fantic Xef450

 

De rijders zijn er unaniem over eens dat deze motor zwaar ondergewaardeerd is, "als mensen eens wisten hoe makkelijk deze motor loopt en hoe vertrouwd deze binnen 10min voelt  koop je nooit iets anders meer"

"Eigenlijk gek dat er zulke perfecte motoren er zijn zonder iemand het weet"

" voel me nu na 10min al beter als de afgelopen 5 jaar op mijn eigen 450"

" luchtfilter op de tank is ideaal, het filter blijft veel langer schoon"

" Die vering is zo uit doos? dat is niet normaal! wat goed!"

" hij maakt meters voor een dikke 500"

" het is zo gaaf, iedereen kijkt na je, iedereen is ook positief over het uiterlijk, eindelijk een motor waarbij je niet met 30x met het zelfde type van in de rij staat bij de keuring"

" ben er mee na de crossbaan geweest, het is echt een motor waarmee je ook op de baan direct goed voelt"

" De app werkt echt super, en is zeer overzichtelijk"

De Kayaba vering is voor 90% van de markt uit de doos al nagenoeg perfect!

Standaard geleverd met :

Titanium uitlaatsyteem

Get mapping systeem via de app

motorische Enduro aanpassingen en karakter

Kayaba Vering.

Nederlands Kenteken


Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion