Nieuwsbrief:

GAS GAS  MC 450 FSE - 2022

Garantie: Nee
44 Uur
Factory edition
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

GasGas MC 450F Factory Edition 2022 44 uur

Zeer netjes onderhouden motor met 44 uur op de teller professioneel uitgelezen

Uitgerust met
HGS uitlaatsysteem
Renthal 997 stuur
Twin Air PowerFlow luchtfiltersysteem

Onderhoud
Nieuwe motorolie
Nieuw oliefilter
Nieuw Twin Air filter

Prijs 4950 euro

Deze motor is klaar voor gebruik en behoeft geen extra investering Ideaal voor de rijder die op zoek is naar kwaliteit en betrouwbaarheid


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion