Nieuwsbrief:

GAS GAS  SM 700 - 2023

Garantie: Nee
2076 Km
.
gas-gas - sm-700
gas-gas - sm-700
gas-gas - sm-700
gas-gas - sm-700
gas-gas - sm-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 9792

De rode broer van de KTM 690 SMC-R en de Husqvarna 701 SM.
Voorzien van de volgende leuke accessoires:
- Carbon blokdeksel beschermers

GasGas van € 13750,- nu met Demo korting voor € 11750,-
Dat is inclusief de accessoires twv. € 1415,-

Mocht u interesse hebben in deze motorfiets dan nodigen wij u van harte uit in Ermelo om meer informatie op te doen met een bakje koffie in onze showroom.
André Motors B.V.
Mariënhoef 12
3851ST Ermelo

Onze openingstijden zijn:
Maandag: 9.00 t/m 18.00 uur.
Dinsdag: 9.00 t/m 18.00 uur.
Woensdag: 9.00 t/m 12.00 uur.
Donderdag: 9.00 t/m 21.00 uur.
Vrijdag: 9.00 t/m 18.00 uur.
Zaterdag: 9.00 t/m 12.00 uur.
Zondag: Gesloten

Liever eerst bellen of mailen? Wij zijn 6 dagen per week bereikbaar via:
Whatsapp: +31 (0)645461926
Telefoon: +31 (0)341-428484
E-mail: info@andremotors.nl
André Motors
- KTM Dealer
- Husqvarna Dealer
- GasGas Dealer
- WP Suspension dealer
Inruil is bij ons ook mogelijk.
Financiering behoort ook tot
  • = Bedrijfsinformatie =

    Andre Motors BV, 6 dagen geopend en op donderdag koopavond
    woensdag en zaterdag middag gesloten vanaf 12.00 uur.
    Inruil en financiering mogelijk.
    Kijk op onze site onder betaalgemak voor de mogelijkheden.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Andre Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion