Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2014
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 103B™ |
Boring x slag | 101.6|111.3 |
Cilinder inhoud | 1802 |
Comp. verhouding | 9.15:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Sequentiële elektronische benzine-inspuiting met één verstuiver per cilinder (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 150|3250 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9.311 |
Overbrenging | Ketting, 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18,9 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Vast gemonteerde 4-zuigerremklauw voor |
Remmen achter | zwevende 2-zuigerremklauw achter |
Voorband | 130/60B21 63H |
Achterband | 240/40R18 79V |
Wielbasis | 1715 |
Lengte | 2450 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 668 |
Drooggewicht | 316 |
Leverbare kleuren | Amber Whiskey - Morocco Gold Pearl - Hard Candy Chrome Flake |
Beschrijving | Alleen het allerbeste verdient de naam Harley-Davidson®. Custom details en performance die je op geen enkele andere motor vindt, daar zijn wij trots op! Een exclusieve custom met grote, opvallende wielen en aandacht voor de kleinste details. Een unieke combinatie van techniek en stijl. Accessoires te over – van comfort en elektronica tot chroom. Maar het echt unieke van een Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations™-machine is de explosieve kracht en de gelikte details van het gigantische Screamin Eagle Twin Cam 110B™-motorblok. Op bestelling gebouwd, dus alleen voor liefhebbers. |
| Dealerschappen: BUELL, HARLEY-DAVIDSON |
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
 | Heteren, Gelderland |
 | 026-4742657 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken