Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  DEUCE FXSTD SOFTAIL - 2000

€ 7.350,- € 8.250,-
Garantie: Nee
65383 Km
Metallic rood
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Superdeal ! Superdeal !

Harley - Davidson FXSTD Softail Deuce, deze Harley Davidson Deuce is in zeer goede staat.
Een tijdloze Harley met een stoer uiterlijk, chroom en lak is als nieuw, deze Deuce heeft een vermogen van 63PK.De motorfiets heeft een onderhoudsbeurt gehad en staat klaar voor het seizoen, De Deuce is omdat hij af fabriek gebouwd is op een Softail frame heerlijk afgeveerd, wat het rijconform zeker ten geode komt.
Altijd al eens een Harley-Davidson willen rijden ? Dan is nu je kans ! 

NU SUPERDEAL € 7350,- weg = weg


Opties en Accessoires:
Bagagerek, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Sissybar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HD Bikes
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion