Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOB FXFB - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
11.397 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
harley-davidson - fat-bob-fxfb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zo goed als nieuwe harley davidson FXFB Fatbob M8 5HD.

Bouwjaar 2018
Km stand 11.000

Deze originele Nederlandse Fatbob verkeerd gewoon in nieuwstaat!!

Hij rijd heerlijk en alles werkt zoals het hoort.

Deze is helemaal zwart uitgevoerd en heeft mooie extra's zoals
Crashbar
Rinehart
Lederen tas
Screaming eagle luchtfilter 
Sidemount kenteken houder
HD Derby cover 
ABS
Alarm
Usb

Dubbelen sleutels aanwezig.

Ook wat facturen van onderhoud en een taxatie rapport.

Prijs 19.450euro incl 6 maanden garantie.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
  •  



    Jordans Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 30 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Na 6 mooie jaren als J&M Motorcycles zijn wij nu ieder onze eigen weg gegaan. Ik (Jimy) ga verder onder de naam Jordans Motorcycles, een Harley-Davidson speciaalzaak met een prachtige nieuwe showroom en werkplaats. Met trots ontvangen wij u graag aan de Breedijk 5B in Helmond.

    Heeft u interesse in een van onze motoren? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      Op afspraak
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      10:00 - 15:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jordansmotorcycles.nl
    Adres: Breedijk 5B, 5705CJ Helmond


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 2 persoons zadel, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jordans Motorcycles
Breedijk 5B
Helmond
Plan de route
0620454790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion