Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2000

Garantie: Ja
51636 Km
Zwart
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
-RECENT GROOT ONDERHOUD GEHAD BIJ HD M-POINT DRACHTEN 09-08-2023 50000KM
-GROTE BEURT
-ALLE VLOEISTOFFEN VERVANGEN
-KETTINGSPANNERS NOKKENASSEN VERVANGEN INCL NIEUW LAGERS 
-REMSCHRIJF VOOR VERVANGEN INCL NWE BLOKKEN
-NIEUWE BANDEN
-REMSCHRIJF ACHTER VERVANGEN INCL BLOKKEN
TOTAAL FACTUUR VAN 2935 EURO. 

HUIDIGE KM STAND 51636 KM
SCHITTERENDE HARLEY KLAAR VOOR NIEUWE EIGENAAR

INCLUSLIEF 3 MAANDEN GARANTIE
INRUIL MOGELIJK
FINANCIERING MOGELIJK
  • LET OP! WIJ ZIJN VERHUISD, VAN APELDOORN NAAR HOUTIGEHAGE FRIESLAND 

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnnen direct
    de motor op uw naam zetten en uw inruilmotor vrijwaren.
    Tevens is het in overleg mogelijk om de motor thuis af te leveren.
    (uiteraard in een gesloten trailer of bus)
    Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak(ook in de avond is mogelijk)

    DIT JAAR BESTAAN WE 15 JAAR DUS INMIDDELS VERTROUWD IN HET HARLEY-DAVIDSON SIGMENT.
    WIJ DOEN ALLEEN IN- EN VERKOOP VAN HARLEY-DAVIDSON MOTOREN.

    Type fouten, prijs- en specificatiewijzigingen voor behouden.

Opties en Accessoires:
AANSLUITING DRUPPELLADER, NIEUWE BANDEN, Originele uitlaat, S&S luchtfilter, SERVICE BEURT GEHAD, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhandel Nederland
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion