Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FORTY-EIGHT - 2020

Garantie: Nee
7777 Km
Vivid Black
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

A3 Motoren 
Heeft een Harley motor met zijspan voor verhuur voor Begrafenissen of Crematie

Sommige mensen denken ten onrechte dat het vervoeren van een overledene alleen mag gebeuren door een uitvaartondernemer met een rouwauto. De Wet op Lijkbezorging geeft geen enkel voorschrift voor het vervoer van overledenen. Dat betekent dat het niet wettelijk is voorgeschreven een rouwauto te gebruiken voor het vervoer van een overledene, of dat het vervoer moet gebeuren door een uitvaartondernemer.

Dit biedt nabestaanden een grote keuzevrijheid van het rouwvervoer. Een uitvaartmotor kan daarbij een keuze zijn. Vooral als de overledene een motorrijder of motor-liefhebber was, kan zo'n laatste rit per uitvaartmotor een steun zijn tijdens de rouwverwerking.

Als het dan toch de laatste rit is, laat het dan een gedenkwaardige rit zijn.
Voor Meer Informatie kunt u Contact Opnemen met :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA 
Ospel
06-30410460






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion