Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
VIVID BLACK
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 155 Nm
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Garantie: Fabrieksgarantie
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: € 317 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Deze FLHCS Softail Heritage Classic in de kleur Vivid Black hebben wij binnenkort nieuw op voorraad in onze showroom.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs zonder bijkomende kosten.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: € 317,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 66,49 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 25 mei koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, full-LED koplampen, LED dagrijverlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion