Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER CUSTOM FXLR - 1990

Garantie: Ja
44481 Km
ROOD
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Old Skool FXLR Low Rider

Deze Harley-Davidson FXLR uit 1990 ademt geschiedenis en karakter! Een
echte klassieker met een prachtige patina look, die de jaren van avontuur
en vrijheid weerspiegelt. Aangedreven door de robuuste 1340cc Evolution
V-Twin, een motorblok dat bekend staat om zijn betrouwbaarheid en
iconische sound.

Met slechts 44.000 km op de teller is deze FXLR een unieke combinatie van
old-school stijl en rijplezier. Perfect voor de liefhebber die houdt van
een originele vintage uitstraling, zonder compromissen op prestaties.

Wil jij deze tijdloze Harley-legende bezitten? Neem contact op en ervaar
de charme van echte patina!
  • Hemelvaart geopend van 11.00 tot 16.00 
    2e Pinksterdag geopend van 11.00 tot 16.00 


     Aflevering mei juni juli aug etc mogelijk pas betalen bij aflevering! 

    - Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak! 
    - Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
    - Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service. 
    - Tot 36 maanden garantie mogelijk*
    - Uitgebreide financierings opties*
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    - 10 dagen gratis All Riskverzekering**
    - Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
     
    Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding. 

    Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl  

    Barbier Motorsport
    Oeveraseweg 6
    7971 PA Havelte
    0521-342960

    Volg ons ook op:

    TikTok          : @barbiermotorsport
    Instagram    : @barbiermotorsport
    Facebook    : @barbiermotorsport
    Pinterest      : @barbiermotorsport 



    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***  Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion