Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER FXDL - 2015

Garantie: Ja
12067 Km
Vivid Black
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FXDL 103Ci Dyna Low Rider

Club Style
Black Edition
Bassani 2/1 Exhaust
Screamin Eagle Aircleaner
Arlen Ness Steps
Road Warrior Fairing
T-Bar Handlebar
Crashbar custom made
Custom made Duo-Seat
Led Taillight
Mid - Controlls
Alle delen zwart gecoat enz. enz .....


Zeer mooie FXDL 103 Dyna Low Rider Club Style , 12.067 Km , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriėle riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion