Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER FXLR - 2019

Garantie: Ja
10021 Km
Zwart blauw
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
harley-davidson - low-rider-fxlr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super gave Low Rider voor de mensen die nog wel van chroom houden.
Het is een 5HD motor met al de boekjes, sleutels en facturen er bij.
Dus als u op zoek bent naar een nette 5HD Low Rider zoek niet verder.
  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion