Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXLRS - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
13.100 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Te koop: Harley Davidson lowrider-s uit 2021 met maar 13100 km op de teller

Deze dikke lowrider is voorzien van de volgende opties:

Jekill and hyde regelbare uitlaat
Led achterlicht
HD duo zadel
Avon handvatten
schuine kenteken plaat houder
Forward controls

Motor is in zeer nete staat .

5hd motor. met 2 sleutels. inclusief 8000 KM beurt + onderhouds boekje

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
American Bike Store
De Cres 16
Warmenhuizen
Plan de route
0226-393573
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion