Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER ST FXLRST - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BILLIARD GRAY
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 168 Nm
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: ??225 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Deze 2024 FXLRST Softail Low Rider ST in de kleur Billiard Gray hebben wij binnenkort nieuw op voorraad in onze showroom.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs zonder bijkomende kosten.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: ? 225,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf ? 57,10 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 26 mei koopzondag! Geopend van 12:00-17:00. Deze maand zijn wij vanwege Koningsdag op zaterdag 27 & zondag 28 april gesloten.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Cruise control, full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1920 - BMW bouwde in 1920 een 143cc-tweetakt, de Flink en van 1921 tot 1922 de Helios, waarin de Bayernmotor zat. Allemaal met matig succes. Een van de problemen met de Bayernmotor was de dwarse plaatsing in het frame, waardoor de achterste cilinder minder rijwindkoeling kreeg.
© 2000 - 2024 Motoroccasion