 |
| Motor | Vloeistofgekoeld, Revolution®, 60° V-Twin |
| Boring x slag | 105 mm x 105 mm |
| Cilinder inhoud | 1250 cc |
| Comp. verhouding | 11.5:1 |
| Kleppen | vier kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
| Ontsteking | |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | 111 Nm bij 7250 tpm |
| Koppeling | 9 plaat natte meerplatenkoppeling, A&S (assist & slip) |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | 10.968 |
| Overbrenging | getande riem |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 18.9 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Perimeter frame |
| Vering voor | dubbele schijfrem 300 mm, veerweg 101.6 mm |
| Vering achter | schijfrem 300 mm, veerweg 101.6 mm |
| Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
| Remmen achter | 4-zuigerremklauw |
| Voorband | 120/70ZR-19 60W |
| Achterband | 240/40R-18 79V |
| Wielbasis | 1715 mm |
| Lengte | 2460 mm |
| Breedte | 876 mm |
| Hoogte | 1211 mm |
| Zithoogte | 690 mm |
| Drooggewicht | 292 kg |
| Leverbare kleuren | Brilliant Silver Pearl / Black Racing Stripe with Ghost Flames, Chrome Yellow / Black Racing Stripe with Ghost Flames, Sedona Orange / Black Racing Stripe with Ghost Flames, Black Denim / Sedona Orange Racing Stripe |
| Beschrijving | Geborstelde, 'straight-shot' uitlaat met dubbele dempers, zwarte einddoppen en hitteschild |