Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING 110TH ANNIVERSARY FLHR - 1998

Garantie: Ja
86361 Km
PAARS/CREME
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
harley-davidson - road-king-110th-anniversary-flhr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Mooie Harley-Davidson FLHR Roak King classic evolution motor
95 Year Anniversarry 1903/1998
Bwj : 1-1998
Km stand : 86361 km
Motor : 1340 cc evolution
Kleur : Paars Creme
5 versnellingen
White wall banden op spaakwielen
Detacheble Windscherm
Spotlights
Valbeugel voor en achter
evolution 1340 cc motor
Ruggesteun bestuurder
Sissybar met kofferrekje
Lederen zijtassen
Prijs : 9950.-
Incl Servicebeurt
3 maanden garantie 
Typefouten voorbehouden
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Kofferset, Lederen Tassen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion