Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CUSTOM FLHRSI - 2004

Garantie: Ja
47818 Km
All Black
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Roadking Custom FLHRSI

Custombouw project:

Motor volledig gedemonteerd t.b.v. poedercoaten/spuiten
alle chrome delen.
Conventionele nokkenaskettingspanners, supportplate en oliepomp vervangen door S&S TC3 Oilpump with Camplate-kit (incl. 509C nokkenassen)
Rondom nieuwe lagers, ophangrubbers, keeringen en kabels gemonteerd.
Voorvork en remsysteem gereviseerd.
Nieuwe banden en remblokken en remschijven gemonteerd.
Nieuw custom zadel gemonteerd.
Nieuw stuur inclusief stuurbedening, spiegels en handvatten gemonteerd.
Rondom ledverlichting gemonteerd.
Harde koffers gemonteerd (incl. fillerpanel)
Nieuwe speedo/tacho-meter gemonteerd
Highflow,injectoren gemonteerd.
Fuel injection tuning
S&S Mini Teardrop Aircleaner

  •  

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, dempers, andere en uitlaatsystemen, Highflow Aircleaner, knipperlichten, andere, Kofferset, Motortuning, Sissybar, stuur, ander, THUNDERMAX ECM, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Loud Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion