Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING SPECIAL FLHRXS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
62 kW
Teller:
23.315 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Garantie: Anders
Garantie: Tot 1 juli 2026 (voor voorwaarden zie de website, extra garantie mogelijk)
Fabrikant: Harley--Davidson Laan van Vredenoord 33 2289DA Rijswijk, NL 070-7574900 www.harley-davidson.com/nl/nl/ info@harley-davidson.com
EU verantwoordelijke: Harley--Davidson Laan van Vredenoord 33 2289DA Rijswijk, NL 070-7574900 www.harley-davidson.com/nl/nl/ info@harley-davidson.com

Bijzonder mooie Harley-Davidson FLHRXS Road King Special 114 M8 (5HD):

2020;
Vivid Black;
Ca. 23.315 km;
ABS;
Cruise Control;
Afneembaar windscherm;
Docking Kit;
Engine guard;
Highway Pegs;
HD-Alarm.

Deze Road King Special is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘9+ op een schaal van 1:10 en wordt geleverd met garantie tot 1 juli 2026 (extra garantie mogelijk).

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
US Bikes
Industrielaan 11
Uden
Plan de route
06-22829608
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion