Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SHOVELHEAD - 1977

Bouwjaar:
1977
Kleur:
ZWART
Vermogen:
49 kW
Teller:
25.175 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
harley-davidson - shovelhead
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".
Fabrikant: Harley Davidson Europe ltd 6000 Garsington road Oxford harley_davidson.com

Harley Davidson FLH Old Style shovelhead


- Kenteken: MN-08-XG
- Merk: Harley Davidson
- Model: FLH
- Tellerstand: 25175 Mijl
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1977
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1200 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 49 kW / 67pk
- Ledig gewicht: 373 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld


Exterieur

- 2 Tone lak
- Leren tassen
- Old Style Look
- Onderhoudshistorie
- Speciaal Uitlaatsysteem


Keurig omgebouwde FLH naar Old Style Harley, deze motoe is lange tijd door laatste eigenaar bereden en heeft hem keurig laten onderhouden bij een Harley specialist op het gebied van Shovels, deze heeft bij een revisie ook de carters vervangen door een set van S&S, motor heeft zich bewezen tijdens lange ritten door de USA en Europa.
prijs van klassiekers is altijd op basis van zo mee

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 
Opties en Accessoires:
2 Tone lak, Leren tassen, Old Style Look, Onderhoudshistorie, Speciaal Uitlaatsysteem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Frans Bleeker Motoren en Auto s
De Alde Mar 7
Dronrijp
Plan de route
0517-233400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion