Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XL 1200 V SEVENTY TWO - 2013

Garantie: Nee
13816 Km
ZWART
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson XL1200V Seventy-Two
bwj: 09-2013
Km stand: 13816 km
Motor: 1202 cc met 66 pk
5 versnellingen
Kleur: zwart met pinstripes
Screaming Eagle heavy breather luchtfilter
Python uitlaat
8" ape stuur
Swingarm tas
Side mount voor de kentekenplaat
Prijs: 10.500,-?
incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion