Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XLCH - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
SPECIAL PAINT
Vermogen:
39 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
harley-davidson - sportster-xlch
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke Custom Build Ironhead Hardtail Chopper '77 (Custombouwjaar 2023)

Deze bijzondere "one of a kind" Showbike is bij ons in de werkplaats vanaf scratch gebouwd en voorzien van veel Custom made onderdelen
en onderdelen van gerenommeerde merken en voorzien van zeer speciaal spuitwerk, gegraveerde klepdeksels (IRONHEAD), Whitewalls,
Mini-ape met Kustomtech bediening, Paucho Upswept Gooseneck uitlaat, Kustomtech aircleaner, custom fueltank met verzonken speedometer, cutommade wielen (HaanWheels), Kustomtech voorremklauw, mechanische starthevel, Badass seats Soloseat, Specialpaint, etc.

Motorblok is gereviseerd en voorzien van een C.V Carburateur en Dyna S ontsteking.
Motor is getaxeerd op €34000,-
Neem voor een gedetailleerde lijst van onderdelen/accesoires die gebruikt zijn voor het bouwen van deze Custombike
contact op met Loud Motorcycles.

Motor krijgt voor aflevering de benodigde onderhoudsbeurt.
Inclusief 3 maanden garantie.
Twijfel niet, maak nu een afspraak voor een proefrit!

 

  •  





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Loud Motorcycles
Ambachtstraat 7-A
Putten
Plan de route
0341-231030
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion