Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XLH 883 - 1989

Garantie: Ja
34138 Mls
Zwart
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883

-Bouwjaar 1989
-34000 Miles 
-Nette sterwielen met Dunlop Harley-Davidson banden 
-LED koplamp
-CV Carburateur 
-Druppellader aansluiting 

Meer informatie of een bezichtiging plannen? bel of whats-app naar 06-22694523 of kom langs in onze showroom bij Harley-Davidson Service B Spithoven aan de nieuwe schaft 7B in Houten. 

Harley-Davidson Service B Spithoven is een gepassioneerd & gespecialiseerd bedrijf in Harley-Davidson motorfietsen. RDW erkend en actief met in en verkoop van occasions. Ook bent u voor onderhoud, reparatie, restauratie, schadetaxatie op het juiste adres op de Nieuwe Schaft 7B 3991 AS te Houten.



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Service Spithoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion