Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER SOFTAIL FXSTS - 1989

Garantie: Nee
43182 Km
ZWART / GROEN
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Te Koop Harley Davidson
Type : FXST-S Springer Custom
Bouwjaar : 1989
Kmstand : 43182
Motorinhoud : 1340 Cc
5 Versnellingen
Kleur : Zwart / Groen

Harley Davidson Softail
Steched Benzinetank
Drag Pipes
Side Mount No Plaat
Breed Stuur
SJP Upside Down Voorvork
Prijs 7.950,-
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion